četrtek, 8. maj 2008

Kvalifikacije člani II

Pravkar se odvija tretji turnus kvalifikacij članov in v dvorani kar buči od zvoncev. Ker sem dolžan še nekaj posnetkov iz prvega turnusa jih prilagam spodaj. Vseh vaj nisem posnel iz preprostega razloga, ker sem bil vmes z Mitkotom v ogrevalni dvorani in enostavno fizično ni bilo mogoče posneti vaj na razdalji 200m. Sem pa zato posnel še nekaj drugih vaj, ki mi jih je uspelo ujeti.

Naši so torej začeli na drogu Klemnu vaja ni najbolje uspela, sta pa zato toliko bolje opravila Aljaž in Alen. Parterja sicer nisem videl, ampak menda nisem dosti zamudil, razen Alenove dvojne stegnjene v prvi diagonali, ki je bila baje odlična. Na konju sta Alen in Klemen popadala, med tem ko je Sašo vajo opravil... to sem že pisal. Na krogih se izkazal predvsem Mitko, ki je po dolgem času spet tekmoval na tem orodju. Vse razen seskoka, ko se je zvalil v preval je bilo elegantno kot se za njega spodobi. Na preskoku nismo pričakovali nič presenetljivega, pa vendar na s je Klemen presenetil s svojim vratolomnim skokom. Končali smo na bradlji, ko je klemen naredil lepo vajo, Alen pa je rekel, da je bilo kot na drsalnici. Mitja pa tako ali tako po svoje... brez konkurence.

V drugem turnusu se potem ni zgodilo nič presenetljivega razen tega da je nekaj tekmovalcev prehitelo Sašota. Med njimi dva hrvata (Fičo in Robert).


Klemen na drogu


Alen na konju


Alen na krogih


Alen na bradlji


Alen na preskoku

Na koncu se je izkazalo, da je Sašo na 11 mestu in mu je malo zmanjkalo do finala. Jutri bom dodal še moje mnenje o tem rezultatu. In še mogoče kakšen video...

Ni komentarjev: