sobota, 15. september 2007

Ostrava - Finale II. dan

Redko katera (ali sploh nobena) tekma svetovnega pokala se konča s tremi zlatimi medaljami. Sašo, Mitja in Alen so tokrat razturali. Vsi trije so zmagali, vsak na svojem orodju. Neverjetno, to je res nekaj posebnega, ali pa slovenska poezija, kot pravi Mitja. Ful sem vesel, da se je končno zgodilo nekaj takega. Konkurenca je res nekoliko slabša kot ponavadi, ampak zmaga je zmaga. V vsakem primeru je treba vajo najprej naredit. Če kiksneš ti slaba konkurenca nič ne pomaga. Rok in Žiga pa sta ponovila rezultate iz parterja. Na preskoku je bil Žiga 6., Rok pa 7. To pa pomeni da mi je Jovo dolžn dva pira :) Bravo fantje!

Med tem pa je Nastja preplezala tehnično zelo zahtevno, prvenstveno smer (verjetno jo bo poimenovala "Barbie") na Gospodarskem rastavišču in dosegla rekordno višino. Bravo Nastja.


Jaz sem pa danes prodal avto. Laguna mi (nam) je dobro služila celih 6 let, zdaj pa je počasi začela kašljat. Saj ne da je pri svojih 10. letih za na odpad ampak mogoče jo bo naslednji lastnik lažje motiviral, da doseže še naslednjih 200.000km. To da ne dela klima, ključavnica na prtljažniku, lučke na armaturki in da lučka za air bag ves čas gori, pa nobenemu ne povej, še posebej novemu lastniku ne. Sicer pa resnici na ljubo, za 1800€ si lahko kupiš en malo boljši bicikl, pa ne bo imel nobene lučke pa klime pa še gonit boš moral. Zdaj je čas za nakup novega. Glede na knjigo, ki jo berem, o našem prijatelju Janezu sem se odločil, da bom kupil malo večji družinski avto, ki ima tudi druge alternative. Glede na dejstva iz knjige, se bojim da mi bo še prav prišel. Nastji je všeč, ker ma noter bombe...

Ni komentarjev: