nedelja, 2. marec 2008

Namesto Dohe Istanbul

Tisti, ki potujemo imamo tudi možnost, da se nam na poti kaj nepredvidenega pripeti. Jaz to možnost iskoristim če je le mogoče! Tokrat sem ostal na pol poti v Doho. Razlog? Na vizi sem imel napisano napačno številko potnega lista. Kako je to mogoče? Razlog je star dobri 2 leti. Kot sem rekel se meni rado na poti kaj pripeti in ena od dogodivščin je bila ko smo potovali v Melbourne na SP. Takrat je eni gospe za šalterjem na letališču v Frankfurtu ostala v rokah plastificirana stran iz mojega potnega lista. Lahko si predstavljas kako so me potem na vsaki kontroli na vsakem letaliscu preverjali. Še srečo sem imel da sem sploh prišel do Australije. Doma sem potem potni list reklamiral in naredili so drugega - enakega, s starim datumom izdelave in poteka veljavnosti. Nisem pa opazil da so zamenjali številko potnega lista. Tako so imeli na GZS staro, napačno kopijo. Pri izdelavi vize pa tega noben ni opazil, vse do vkrcavanja v Istanbulu. Sicer bi me turki spustili naprej, vendar bi moral v Dohi placat 1000$. Glede na dogodke, ki so sledili pa lahko ugotovim, da bi se mi celo splacalo. Glede na to, da so me še isti dan pokradli bi bilo bolje da bi plačal in šel naprej. Ampak to je že druga zgodba.
Potovanje se je začelo že ob 4 zjutraj, zato sem se odločil, da sploh ne grem spat. Na Dunaju, od tam smo leteli, pa so lete prestavljali zaradi slabega vremena. Najprej iz 10 na 10.40 potem na 11.35 nato pa smo lahko se eno uro iz avijona opazovali neurje. Šele okrog enih smo vzleteli. V Turčiji smo potem ugotovili napako na vizumu in vsi so šli naprej, razen mene. Jaz sem ostal.

Ni komentarjev: